woensdag en donderdag - Reisverslag uit Capelle aan den IJssel, Nederland van Henk Kruizinga - WaarBenJij.nu woensdag en donderdag - Reisverslag uit Capelle aan den IJssel, Nederland van Henk Kruizinga - WaarBenJij.nu

woensdag en donderdag

Blijf op de hoogte en volg Henk

14 Augustus 2014 | Nederland, Capelle aan den IJssel

Woensdag 13 augustus

Vanmorgen om 9.00 weggevaren uit de jachthaven.
Doel van vandaag is Schoonhoven of zo. Weer wind tegen en we hebben één sluis.
Een mooie tocht en we besluiten om door te varen naar Rotterdam. Het wordt de jachthaven, Watersport vereniging ijsselmonde. Dwars op de volle stroming schommelen wij binnen en melden op de meldsteiger. We kunnen aan de passanten steiger liggen en deze is in de lengterichting van de nieuwe maas, 1e rang dus.
We blijven hier er is genoeg te zien voor wat Drenten.
Donderdag 14 , we gaan op de fiets de stad in, doel de Alexandrium winkelcentrum. Heerlijk ik kan bijna niet wachten, ik doe het maar voor Betsy. Een groot centrum en super veel winkels. En de Primark. Mooi bepakt gaan wij naar de jachthaven terug.

• 14 Augustus 2014 - 22:10

Mark En Miranda :

Hallo vakantie schippers!!!

Dus jullie zijn al lekker uitgewaaid aan boord!

Maar goed dat jullie op de fiets naar het centrum zijn gegaan. Dan heb je een limiet wat je mee kan nemen. ;)

Veel plezier nog!

Groeten Mark en Miranda