Zondag en maandag - Reisverslag uit Rome, Italië van Henk Kruizinga - WaarBenJij.nu Zondag en maandag - Reisverslag uit Rome, Italië van Henk Kruizinga - WaarBenJij.nu

Zondag en maandag

Door: henkenbetsy

Blijf op de hoogte en volg Henk

21 Juni 2011 | Italië, Rome

Zondag 19 juni 2011.
Zondag morgen toch maar vertrokken, na het vele pakwerk even bij mijn vader en moeder aan. Toch ga je later weg dan gepland was maar ja dat zien we dan wel weer.
Het is 11,40 uur als we vertrekken bij de Raadhuisstraat. Km 43012 daarna
richting Coevorden om even Betsy haar ouders gedag te zeggen, om dan via de 31 naar Boppard te vertrekken. Om 10 voor 1 vertrekken we uit Coevorden.
Het is geen leuk weer maar dat wisten we wel.na veel regen en buien kwamen we aan om 17.15 op de camping de sonneneck aan gekomen . een vertrouwd plekje om even lekker te eten in het restaurant van de camping.
Lekker op tijd onder de manufacturen.

Maandag morgen hoorde ik de regen op het dak van de camper. We wachten even of het opklaarde om dan hier een paar dagen te blijven. Het is een heerlijke plek als je van bootjes kijken houd die de rijn op en neer varen.
Toch maar weg gegaan omdat de weersvoorspellingen ook niet erg goed waren, dus spullen gepakt en om 11.30 uur vertrokken om naar de Gohthard te gaan vette rit maar we willen wel graag het zonnetje. We zouden langs de rijn rijden maar vanwege het weer toch maar de autoweg genomen. Om 16.45 bij de grens van Zwitserland, het weer is opgeklaard en het is warm, zelfs de airco nog aangehad. Het is niet al te druk op de weg en gelukkig geen grote files. Een mooie rit naar de gothardpas naar boven om half acht op de plaats van bestemming aangekomen .km 43997 vandaag toch nog 563 km gereden.
Nog even gewandeld om alles hierboven even te bekijken heel leuk met ruige natuur en de eeuwige sneeuw geweldig allemaal.