Orlando 2012 - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Henk Kruizinga - WaarBenJij.nu Orlando 2012 - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Henk Kruizinga - WaarBenJij.nu

Orlando 2012

Door: Betsy en Henk

Blijf op de hoogte en volg Henk

04 Oktober 2012 | Verenigde Staten, Orlando

1 oktober 2012-10-04 Orlando Florida.

Een lang gekoesterde wens van Betsy om de United States een keer te bezoeken.
Dus toch maar een boeking gedaan.
Met de trein naar schiphol en om 13.00 uur zouden wij vertrekken
Met Arkefly vliegen naar Orlando en daar een auto gehuurd om zo naar ons vakantie verblijf te rijden in het World Quest Resort.

Dinsdag : eerste keer ontbeten in het hotel.
Vandaag eerst de omgeving wat verkent. Eerst naar Hunter Creek gereden.
Hier wat rond gereden en toen naar de Florida Mall.
Dit is een geweldig groot winkel centrum. Veel winkels bekeken en ook even in de Microsoft en Apple shop gekeken, alleen in de Apple shop liepen al 30 personeelsleden om de klanten te bedienen

Woensdag: Vanmorgen vroeg uit de veren, half zeven. Na het ontbijt de kaarten voor Seaworld geregeld in het hotel. Scheelde iets in de prijs en je hoeft bij het park niet in de rij te staan.
Lekker vroeg binnen. Eerst naar de roggen, deze kon je voeren en aanraken, roggen zijn mooie en nieuwsgierige dieren en dat aaien ging super een mooie ervaring,
10.00 uur de dolfijnen show.
11.00 uur de zeeleeuwen en de waterotter.
12.00 uur de orka’s
13.00 uur de ronddraaiende uitkijk toren

De 3d film over de levensloop van de schildpadden was een geweldige film net of je mee zwom in de oceaan.
In het buiten basin kon je de dolfijnen aanraken, tenminste als ze bij je langs zwommen en dat deden ze dan ook, een erg leuk park voor jong en oud

Lekker gegeten in een steakhouse en toen naar het hotel, nog even een uurtje gezwommen en toen hadden we wel een biertje verdiend, Budweiser was het deze keer.

Later meer.....

• 04 Oktober 2012 - 11:32

Simone:

Leuk!
    Have Fun!!!!!

• 04 Oktober 2012 - 12:14

Miranda:

Hee! Vakantiegangers. Wat leuk om dit te lezen. En mooie foto's!
    Heel veel plezier en geniet ervan.!

Groetjes Ons